Moje odchudzanie

Posted by pamietnikblog on Maj 12, 2016 in Odchudzanie |

Wczoraj, po długiej przerwie, weszłam wreszcie na łazienkową wagę. Omalże nie dostałam zawału serca! Ujrzałam sumę wynoszącą ponad siedemdziesiąt kilogramów, a dotąd ważyłam około pięćdziesiąt kg. Oczywiście załamałam się, cały wieczór rozmyślałam i płakałam, podbierając kolejne przekąski. Koniec z jedzeniem! Dzisiaj wstałam z pozytywną energią i wiem już, że teraz powinnam bezwzględnie zawalczyć ze znienawidzoną wagą.


Co zamierzam zmienić?
1. Zrzucić 20 kg.
2. Usunąć pomarańczową skórkę.
3. Pozbyć się wielkiego brzucha
4. Zbudować sylwetkę.
5. Być aktywną fizycznie.
Bez wątpienia znaczenie ma nie jedynie mój wymarzony wizerunek, bo wierzę, że zmieni się także mój stan psychiczny. Mówiąc szczerze, ja teraz nienawidzę siebie samej. Nie znoszę spoglądać na własne cielsko, w lustrze widzę potwora i nie mieszczę się w prawie żadne elementy garderoby. Moja samoocena osiągnęła wynik 0, jestem bez przerwy zmęczona i miewam problemy z nawiązywaniem jakichkolwiek znajomości. Wydaje mi się, że sporo rzeczy odmieni się w moim życiu, gdy już zrzucę te nadprogramowe warstwy tłuszczu. Ustaliłam już, jak to osiągnę.
Mój program odchudzania
1. Nie jeść żadnych fast-foodów – hamburgerów, frytek i najlepszych kebabów.
2. Nie sięgać po cukrowe przysmaki, ponieważ zawierają one jedynie bezwartościowe kalorie.
3. Wybierać produkty pełnoziarniste – ciemny ryż, żytnie makarony, razowce.
4. Spożywać spore ilości wody, by oczyścić organizm.
5. Jeść dużo naturalnych warzyw oraz nieco mniej sezonowych owoców.
6. Ćwiczyć!
Mam nadzieję, że jak na razie taki plan wystarczy. Systematycznie zamierzam stawać na wagę, a otrzymane kilogramy notować tutaj. Kilka razy w miesiącu sięgnę po coś „zakazanego”, czyli spałaszuję chrupki, wafelka lub ciastka. Myślę, iż dzięki temu ostatecznie zacznę trzymać dietę w stu procentach.

Copyright © 2016-2017 Osobisty Pamietnik All rights reserved.
Desk Mess Mirrored v1.7.2 theme from BuyNowShop.com.


Blogi. Darmowe Blogi.